Przejdź do menu
Przejdź do treści
Przejdź do stopki
Sejm Rzeczypospolitej Polskiej
VIII kadencja
Archiwum
"Wszelka władza społeczności ludzkiej początek swój bierze z woli narodu"
Menu główne
A
domyślna wielkość czcionki
A
+
czcionka średnia
A
++
czcionka duża
A
kontrast źółto-czarny
Strona główna
Prace Sejmu
Posłowie
O Sejmie
iTV Sejm
Posiedzenia Sejmu
Terminarz posiedzeń Sejmu
Sprawozdania stenograficzne z posiedzeń Sejmu
Wypowiedzi na posiedzeniach Sejmu
Głosowania na posiedzeniach Sejmu
Informacje bieżące rozpatrywane na posiedzeniach Sejmu
Interpelacje, zapytania, pytania i oświadczenia poselskie
Brak odpowiedzi na interpelacje
Brak odpowiedzi na zapytania
Komisje sejmowe
Komisje stałe
Komisje nadzwyczajne
Komisje śledcze
Pełne zapisy przebiegu posiedzeń komisji
Skrócone informacje o pracach komisji
EDL-S Europejskie Dokumenty Legislacyjne w Sejmie
Wniesione projekty
Wniesione projekty ustaw
Wniesione projekty uchwał
Inne przedłożenia
Projekty ustaw skierowane do konsultacji
Druki sejmowe
Proces Legislacyjny
Przebieg procesu legislacyjnego
Uchwalone ustawy
Ustawy przyjęte przez Senat bez poprawek
Podjęte uchwały
Przegląd projektów ustaw
Pozostałe wykazy
Postępowanie przed Trybunałem Stanu
Lobbing i wysłuchanie publiczne
Lobbing
Wysłuchanie publiczne
Osoby powoływane przez Sejm
Informacje ogólne
Stanowiska i funkcje państwowe pełnione przez osoby wybierane lub powoływane przez Sejm
Krajowa Rada Sądownictwa
Współpraca międzynarodowa
Wyjazdy na szczeblu Marszałka Sejmu
Przyjazdy na szczeblu Marszałka Sejmu
Grupy bilateralne
Stałe delegacje parlamentarne
Inne formy aktywności parlamentarnej
Dane statystyczne
Strona główna
Prace Sejmu
Posiedzenia Sejmu
Interpelacje, zapytania, pytania i oświadczenia poselskie
Interpelacja nr 33852
Interpelacja nr 33852
w sprawie zbędnej biurokracji w szkołach
Zgłaszający
Paweł Pudłowski
Adresat
minister edukacji narodowej
Data wpływu
21-09-2019
Data wysłania
10-10-2019
Odpowiedź
Odpowiadający
Maciej Kopeć - podsekretarz stanu w Ministerstwie Edukacji Narodowej
Data wpływu
29-10-2019